onsdag 6 augusti 2008

JOHANNA 15 ÅR :)

taaack för en treeevlig kväll tjejer :)

som sagt har varit hos Johanna på middag, på middagen va Carro Lisa Sofie Anna Cissa Lowisa & jag , och såååå klart Johannnnaaa, vi åt kyklingsallad & sen såg vi alvin och gänget, och sen eeeefterätt :) vi åt maränget ( stavning? ) och fruktsallad & glass, det va gott, men jag va såååå mätt så jag orka typ inte, haha , efter det sjöng vi sing star, as kul va det :) sen drog vi ut, träffa några killar? vet inte vem , för jag prata inte med dom men men, haha , orkar inte berätta, men vi drog i allafall till donken vid 1 & nu är kl 10 i 2 och jag kom precis hem typ, har precis prata med mamma, ringde och väkte henne och sa att jag va hemma haha :) men nu skall jag slå en pling till älsklingen och säga godnatt & sen skall jag sova !

/ miss e

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "