lördag 9 augusti 2008

make a pick

jag säger bara,
jag orkar inte höra att du kallar henne bästvän, och säger samma saker till mig som henne, jag orkar inte, du får seriöst välja nu ! hon eller jag och jag vet att du tycker om henne, jag vet det, för på det sättet du pratar om henne & på det sättet du kolla på henne så vet jag, och det gör ont att inse att hon ,jag hatar & verkligen absolut inte tycker om går före, precis som sist, jag blev din andrahands val & då allt är kris skall jag ställa upp, men den här gången så kommer jag inte ställa upp som sist , jag orkar inte se mig själv sviken igen, och jag är inte dum, så sluta säg att du inte tycker om henne, jag vet att du gör det !

men snäll, tänk på vad du säger, jag vill inte höra att du kallar henne bästavän & att du behandlar henne så som du behandlar mig, det du säger till mig kan bara känna för EN människa , det vet du !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "