torsdag 7 augusti 2008

tårar lögner och misstag.

jag orkar inte gråta längre, jag gör det verkligen inte, jag orkar inte gå och bära på det här, jag måste få prata ut med nån, bara nån, nån som vi båda litar på, bara nån , snälla jag klarar inte av det här, och du vet att vi inte kan prata, vi kommer bara bråka. du vet det. men ändå känns det viktigt att vi måste kunna prata med varann, men jag vet inte vart jag har dig längre, jag vet inte änns om vår vänskap betyder nåt för dig. ärligt, jag vet inte längre. men hur det än blir så hopppas jag att VI kan fixa allt så allt blir som vanligt innan all skit hände, jag orkar inte kämpa själv, för utan dig blir inget bättre, jag behöver din hjälp också för att det här skall funka . för får vänskap är i allafall sjukt viktig för mig, men för dig vet jag inte längre, så snälla,snälla snälla du. låt oss prata ut, och låt mig säga det jag vill säga, sen får vi se hur det bli, men hur det än blir, vilken väg du än väljer så kommer jag alltid gå brevid. men vem vet, om allt blir som förrdå all skit kom så vet du vad jag vill göra, jag vill bryta vår vänskap. för jag vill inte se mig själv sårad igen, av min bästavän ! jag orkar inte ta den skiter jag fick ta sist,det gör ont att tänka tillbaka på allt, det gör det verkligen, men just nu hoppas jag på så jääävla myket bättre tider. så snälla, låt och fixa det här, TILLSAMMANS , för jag klarar det inte själv !


skriv det här för en månad sen, ingen förändring, snälla jag orkar inte mer jag gör det verkligen inte !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "