söndag 3 augusti 2008

Jag är hon som har blivit sviken och lämnad av kompisar hur många gånger som helst.
Jag är hon som är rädd för framtiden.
Hon som litar på folk, som visar sig vara sjukt falska.
Hon som förlåter och förlåter, men blir sårad om och om igen.
Hon som aldrig glömmer dom som en gång fick henne le.
Hon som bara saknar hela tiden.
Hon som önskar att som hänt, aldrig hade hänt.
Hon som inte vill inse sanningen att det aldrig blir som förr.
Hon som saknar ditt varma leende, och dit överdrivna skratt.
Hon som inte skämdes för någonting framför dig.
Hon som försöker inbilla sig att hon klarar sig perfekt utan dig.
Hon som drömmer om det ni hade varje natt.
Hon som kollar på bilder och videos, och fortf skrattar åt dom.
Hon som ser på dig som ingen annan gör.
Hon som skulle dö för att tiden skulle spolas tillbaka.
Hon som har alla underbara och fina minnen kvar i huvet.
Hon som du fick att skratta.
Hon som aldrig skulle lämna dig för någon annan.
Hon som alltid ställde upp för dig.
Hon som aldrig hade svikit dig.
Jag är även hon som du sa: Du är min bästavän och jag kommer aldrig lämna dig igen..
Jag är hon som verkligen trodde dina ord.
Jag är hon som du ljög för

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "