tisdag 5 augusti 2008

det är bäst så,

jag har verkligen försökt få dig inse att det är dej jag kan ta mitt liv för, jag vet inte vad det är, men nåt säger mig att jag inte kan leva utan dig, och så är det, jag kan inte leva utan dig vid min sida, jag behöver dig, du ger mig nya andetag & jag saknar dig varje minut och varje sekund då du inte är mig nära. jag tänker på dig så ofta som det går. jag gör verkligen det ! jag tänker på dig hela tiden, och jag har verkligen sett dig som en speciell person redan från börja, jag har alltid sett upp till dig. och jag visste redan från början att det var dig jag skulle börja gilla en dag. och visst hade jag rädd, här står jag lycklig , kär men ändå rädd. det är inte så enkelt som det ser ut, jag kan inte bara gå och ta din hand kyssa dig och tro att allt blir som jag vill, vi är ju faktist två, och utan dig kommer ingenting att funka, men jag vet att inerst inne så känner jag att jag kan göra vad som hellt för dig, så snälla..
jag älskar dig !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "