lördag 9 augusti 2008

(:

hej hej , jusrt nu sitter jag & väntar på Mamma Hasse & Anna, vi skall gå på Ridarspelen i kväll, skall faktist bli riktigt kul :) det är mellan 9 & 11 då det är mörkt och det kommer va massa eld & så, får hoppas på att det blir kul & får verkligen hoppas att det fina vädret är med oss ! vi vill ju absolut inte ha regn ! men men, i dag har jag inte gjort mkt, sola lite, det va faktist sjukt varmt även fast det var moln, Lowisa har varit här i dag, eller a hon sov ju här, vi åt frukost, sedan har va bara slappa, jag tog en dusch & börja fixa i ordning mig för kvällen, har plocka lite tvätt,måste ju tvätta massa innan tällnäs, för jag åker ju på onsdag :D !
skall bli grymt kul.
men snart kommer mamma & dom så jag får göra mig klart !
skriver nog sen !
/ miss e

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "