söndag 3 augusti 2008

14:09

okej, har preics kommit hem från kneippbyn, blev med tvingad, för familjen skulle spela mini golf eller a Elin Tony jag & Roman, gick ganska bra i början, men sen i mitten palla jag i mer, haha , men men, jag elin och tony fick 63 slag, lika som fan, & roman fick 67, så mjaa, jag vann kan man ju säga ! & jag var det ända som fick hole in one, förutom på sista, för där fick alla, men om man missa där då är man dålig ! haha. just nu luktar det mat i huset & det är bra för jag är hungrig , sen i senare har jag inte en anning om vad som händer, mamma skall i allafall få fläta om mitt hår, och jag får hoppas att mamma åker till stenkyrka i efter middag och stannar där, men men, och vet ni ?! :D roman & Vera åker hem i dag, skall bli sköönt, men lite tråkigt ändå, dom är rätt snälla , ibland,hahah

& tänkte en till sakn, funderar på att ta hit lite sällskap till natten, men få se :) haha, kanske blir du? ;)

skrvier sen, se ya / miss e

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "