måndag 18 augusti 2008

<3

HEJ ALLIHOPA:)
nu är jag hemma från det underbara tallnäs ! jag kan ju bara säga, det va verklige grymt kul ! :)
& det var så sjukt underbara personer där !
ja ni alla vill säkert se bilder & visst skall ni få det, men kamerasladden är inte hemma i stan :S utan i stenkyrka, men så fort jag kan så lägger jag ut bilder :) men ni vill ju säker också höra vad vi gjort, vi haftvatten krig. både inomhus & utom hus haha, vi har bada & haft grupp arbete, vi har sett film ja vi har gjort massor.. vi hade ju självklart mässa varje kväll, och det är jag så grymt glad att vi hade för vi fick verkligen tid att tänka, gråta, skratta, ja det har varit många underbara stunder då vi skrattat tillsammans & även dom gånger vi gråtit tsm..
men dom flesta stunderna har varit grymt kul :)

just nu har jag precis packa upp & så i förmiddags va jag på stan med mamma, jag köpte en hög kjol & en kofta :)

nu skall jag äta kvälls mat & i kväll skall jag träffa Helena :)

och i morgon börjar fittskolan , men i morgon kväll skall jag & mamma gå och se mamma mia :)

skriver sen
PUSS !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "