fredag 8 augusti 2008

Lowisa & Emmas kväll

just nu väääärker min hals & jag har ont i huvet & jag har precis kommit hem från en ganska trevlig kväll, och brevid mig i soffan sitter osociala Lowisa & pratar i telefon med nån? ajja, i kväll har vi bara chilla vi drog ner mot stan & träffa Farre och massa , fett mysigt, vi va med några dryga stockholmare, så jag och Lowisa beslött oss för att gå mot öster där vi träffa michelle , hon hade astma och höll på att gräppas av panik. sen efter ett tag kom Sofie, och då så hade Michelle typ paanik så vi ringde ambulansen & sen kom vääldigt fort till plats , och då hade hon lugna ner sig , hon satt sig i ambulansen & sofie fram i ambulansen & så hör vi sofie skrika där bak : NEJ MEN SOFIE DITT MONGO , DU SKALL SITTA HÄ R! så hon klara sog nog bra , efter det gled jag och Lowisa neråt igen och i baken vid lekstugan möte vi Hampus Fille & Leonardo :P med dom gick vi till öster & då börja det regna, trrååkigt tråååkig :/ men men, vi satt & prata med dom , sen gick hampus sen leonardo & sen fille, haha men men, då kom Jocke Sara Samantha & Lollo med MASSA GLASS, asså dom hade hur mkt som hellst, så vi plocka åt oss , och sen gick jag och Lowisa till cyklarna& cyklade hem, och tråkig nog spö regna det då, så nu sitter vi blötta & kalla och skall hoppa i säng, :)

HA DET FETT CHILL ! nu skall vi sova :)
puss

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "