fredag 1 augusti 2008

ajjjaaa

okej, ikväll har jag varit ute med folk, det börja med att jag träffa ronja, hon & jag drog till Olearys med några killar om en tjej, haha, vi kännde en av dom (a) haha, ahn hette sebbe,fett snäll :) på olearys satt vi ett bra tag, sen kom lowisa & sissel förbi oss, då gick vi en sväng, sen försvann sissel , skulle nog hem elr nåt, hehe :) då drog lowisa ronja och jag till varann vatten tältet & träffa secar mysko muslas & axel, satt & joina dom ett tag, sen kom helejna förbi :) min lille gurra :) <3 hon beslött sig för att gå med mysko & dom upp till öster för hon skull hem, ronja lowisa & jag gick en sväng förbi lagret, lowisa villw va kvar så jag & ronja gick en sväng, då träffa vi SJÄLVKLART fyllot hampus , ;) ahha, men han gick vi till öster där ronja lämna mig ensam med han, ja, det var ju bara att gå med han hem en bit, och det gjorde jag, vid säve sa vi hejdå, och jag är glad att jag slapp gå med längre, han gick verkligen & prata & sjöng, högt på massa bajen , aik & djurgårdslåtar, jag säger bara, det var jobbigt, haha ! men men ;) haha just nu skall jag skriva klar här, sen skall ronja skicka bilder fråni dag, så ni skall få se lite alltså ;) haha

PUSS

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "