måndag 4 augusti 2008

det är inte du & jag utan vi !

älskling du finns i mitt hjärta tills jag dör, du är den jag behöver och den jag lever för
jag känner doften av ditt hår, doften av hela dig, det pirrar till i min mage varje gång jag träffar dig
lita på oss, du måste lita på mig, jag håller fast vid att du är speciell
ingenting här i världen kan få mig lämna dig,
aldrig ensam utan dig, jag går ingen stanns .
du gav mig en helt egen livbalans
saknar dig så lätt , ingen kan sakna mer,
du är energi och lycka , hoppas du iser
jag har roligas med dig, jag har mysigas med dig
säg att du är min säg att du stannar hos mig
hoppar du hoppas jag, hoppas vi hand i hand

blir så glad av dig, jag blir glad av dina ord, när jag är med dig får jag både närhet & mod
jag kan ge dig allt i världen, jag kan ge dig mitt liv om det behövs
du är den som är viktig och den jag sätter först,
hela du är så fin, du är den vakraste jag sett
att hålla dig i hand, bara det känns prefekt
ögon av ädelsten & hjärta av guld,
jag vill bara va hos dig, varje minut, varje sekund,
finns vid din sida så länge du vill ha mig där,nämner inget namn, för du vet vem du är !
det är inte som en saga för det tar inte slut, jag tänker på dig så ofta som det går, och det är hela tiden som du nog försatår ,jag gillar allt med dig, tack för ny andetag du får mitt hjärta att slå extra slag,

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "