lördag 19 juli 2008

utekvällar är trevliga, oftast !

ja du ! (: just nu sitter jag här och i går var det en trvlig kväll, va på stan / hamnen. träffamkt trevligt folk :) haha. men tyvärr va det väldigt bråkigt, och det hände mkt.. va mest med Lowisa, men träffa även Johanna Lisa och massa trevligt folk :) hade sjukt kul :) men kvällen hade sina dåliga stunder också, är ledsen för allt dom hänt hampus bodén ! :/

men jag kom i allafall hem runt 2 ! skulle egentligen sova hos Lowisa, men det händer massor så jag blev sur och drog ! kanske inte så konstigt då man har suttit och frysit i 40 min. men men, i kväll får vi se vad som händer. får hoppas på nåt trevligt:)

och Hamous Linde, jag orkar inte mer, i går insåg jag verkligen hur allt kommer blir.

men men, hoppas alla får en ttevlig kväll, nu skall jag ringa Helena , min allra bästa vän !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "