tisdag 22 juli 2008

AHHH !!

just nu så kan jag seriöst bara kasta i väg allt och gå i ide, jag orkar inte längre. allt är helt sjukt , ni förstår inte , det är seriöst sjukt, jag vet ärligt talat inte vad jag skall säga om allt som händet, det är galet. ex, förälskelse, lögner, tårar, misstag, äkta, falska, snå, stor, alltså, ALLT ÄR HELT SJUKT ! ni kan inte ana, det är nästa så att jag måste små skratta åt allt sjukt som händer, stockholm veckan har i allafall varit en lärorik vecka, och jag orkar inte tänka på allt dåligt, så varför inte satsa på det bra? jo då allthöll på att gå sööönder kommer självklart min jocke in i bliden, åh "Emma & Jocke snack " det är nåt som vi alltid hade förr, och nu på sommaren har vi inte träffas :/ men nu känns det verklige hur mkt han hhjälper, gud han är en räddare i nöden !

och så har vi helena, hon är absolut det bästa som hänt mig, om det hänt nåt minsta lilla hon märker det, hon är såjävla bra, för hon kan verkligen sätta sig ner och lyssna, det finns så sjukt mkt underbart med henne, alla borde ha en sån som hon, hon lysser upp änns dag och hon absolut bäst, jag älskar henne och det kommer jag göra föralltid, hon är såkallad BÄST !




nu är det dags för sängen. och snälla ni, skriv till mig på pea, EEMMASS@ eller msn, för er som har den, och ge mig råd med allt cp som händer :S
men men, får hoppas på bättre tider
PUSS PÅ ER

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "