torsdag 31 juli 2008

fotbolllsomfan

okej i dag smsa ronja och väkte meig vid 10, då var det dags att gå upp, gick upp & åt frukost och massa. och vid halv 12 cykla jag hem i från, skulle till p18 och träffa ronja, vi skulle kolla fotboll, på p18 träffa vi massa kul, vi satt och såg fotboll med johanna jonehed & fanny bodén ett tag, sedan gick jag ronja & sandra samuelsson till Hampus Sammi & Markus, men sen gick sandra :/ då satt jag och ronja kvar haha, och sedan sprött sammi vatten på mig & ronja :S men vi torka snabbt för det va så jävla varmt haha. men men, sedan gick vi bort nån stanns & la oss vid nån plan och kolla på aik mot hammarby . emma spela <3 så vi kolla in henne ;) haha efter fotbollen så drog ronja hem & jag och hampus gick hem till han och åt glass, sen skulle han till sammi & dom och då gick jag med han en bit, skulle ju ändå åt det hållet .men men, då jag kom hem åt jag med familjen, vi grilla, :) våra gäster är ju här, och jag tror jag överlever med dom, får hoppas det i allafall, haha :D i morgon skall dom till fårö & jag skall nog inte med, skall ju va med ronja . vi skall nog se fotboll eller ligga & chilla vid hennes pool, vet inte riktigt, haha :) men men just nu skall jag se film & chilla, skriver kanske sen, och snart komemr lite mer sommar bilder :D
vänta bara lite, men dom kommer :)<3

PUSS

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "