lördag 26 juli 2008

fredagkväll & lördagmorgon !

igår var en helt fantastisk kväll :) skull egentligen till hamnfestivalen, emn det va ingen :S fett tråkigt ! men men, jag Lowisa Cissa Daniel & Camilla gick till lagret i ställe, där satt vi bara först och prata och chilla, sen fick jag och lowisa för oss att vi skulle leka med kondomer, och det gjorde vi. vi sprsng runt och sköt på varann och sen stod vi pch kasta gris och bara löjla oss, haha, men men, sen efter det spela vi gitarr hero, jag va säämst, men men vi hade kul som fan ! fast lowisa fuska, haha :D men men.. efter det gick vi ut och satt och och prata och sen börjde lowisa & cissi sjuknga sing star, och då hängde alla på. så vi la i från oss micarna och stod och skrek till och med ledarna va med, det va så jävla kul :) hade verkligen skit kul ! men vid 12 skulle jag hem, tråkigt:S men men, cyklade med cissi hem, hehe :)

i dag skall jag till toofta med lowisa, as mysigt :) hehe. ikväll ahr jag inte en anning om vad som händer, vi är öppna för förslag :D så call me om nåt kul händer ;)

PUSS PUSS ! <3

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "