tisdag 15 juli 2008

Ganks lyckad dag, vakna vid 10 och då gick jag till hemlig ort,och kom hem runt 12. och då tog jag det lungt . lowisa kom hem till mig, vi drog ne rpå stan och kolla lite, och gjorde ett trevligt besök på ungdomsmottagningen, och sedan blev et doonken, :) sedan cykla jag hem, tog en lååång dusch och fixa och bara tog det lungt. runt 8 drog jag och lowisa ner till hamnen , där träffa vi massa, träffa tillexempel Emma och rebecca som har båt här nu i visby, och Olivia & Filip :) och vi träffa även mitt fyllo Hampus och hans vänner, jag och Lowisa gled helt enkel bara runt, vi gick förbi lagret ett tag också, trevligt :) men jag gick hem tidigt , för jag var trött och mammsen ville ha hem mig, men jag är nöjd med kvällen :) nu skall jag se film, sen sova, ha det bra, puss puss :)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "