söndag 27 juli 2008

JAG HAR BRÄNNT MIG !

igår kväll skrev jag inte, va hemma hos pappa och hade inte med datan, men men, det hände inte så mkt i går kväll, drog hem tidigt & så, men jag va på lagret och chilla, vid 11 cykla jag hem, för i morse skulle jag upp tidigt, ja jag blev väckt kk 9, då var det bara att gå upp, :P haha, jag pappa Elin & Tony drog till gnissvärd, det harvarit as mysigt, men jag har brännt mig :S på bröstet och magen, så i natt får jag sova på rygg, aj aj aj säger jag bara. får verkligen ta det lugnt & hålla mig i skuggan i morgon, & jag och mamma som planera stranden :/ får jag kan sola lite i allafall, men gud, det är så full :S kolla just ner på bröstet & ursh. hur rött som helllt, men det har blåst i dag så man har inte kännt att solen tahit så mkt, men det har den ! & och i ansiktet är jag röd som en tooomat :s men jag får skylla mig själa, höhö ;) just precis nu har jag duschar & så, skall fixa lite här hemma, sen i kväll skall jag och lowisa dra och slänga oss på strandpromenaden & chilla. äta godis & bara ta det lugnt, jag orkar inte gör mer i kväll, kommer säkert få hemska solfrossor & frysa som fan, men som sagt, jag får skylle mig själv ;) men lite synd om mig kan ni ju tycka (a) :) men får hoppas att jag blir brunn & fin då det röda lagt sig :) och ajg börjar faktist bli rätt brunn, känns bra , :) men nu skall jag fixa mat & hänga upp tvätt & så skall jag ta en powernap,

så puss puss !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "