måndag 28 juli 2008

stan

i dag vakna jag kl halv 10 då gick jag upp & chilla åt frukost, och vid halv 11 kom mamma och hämta mig så åkte vi till optikern och fixa mina linser & så :) sedan gick jag & mamma en sväng på stan, jag köpte ett långt linne från JC , svart. för 99 kr, och det var verkligen nåt jag behövde , kan ha leggins till också, så det va najs, & så köpte jag ett par jätte söta vita skor på Widins( eller va det heter) ;) förr 199 kr, sedan gick jag och mamma & fick på skafferiet, jätte mysigt. dom har ju sån fin uteservering :) och sedan var det dags för klippnig, blev ganska bra faktist, klippte till luggen lite, den var lite för lång, och sen tuna jag ur det, är nöjd :)

och i morgon vill jag till tofta , sooola & bada, efter som det varit så varmt och skönt i dag och ajg inte varit på stranden så vill jag dit i morgon :)

men i kväll har jag inte en anning om vad som händer, men skriver nog sen

PUSS

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "