onsdag 30 juli 2008

utekväll

igår ar det tisdag & , Hmm vad gjde jag ?:P Juste jag va med mamma på jysk och köpt svarta nya förvarningsboxar som jag skall ha i mitt nya rum, efter det åkte vi och åt på max, sedan åkte vi hem och jag tog cykel till stan , där träffa jag Helena & Emma, sedan skulle emma hem, då gick jag och helena och kolla lite på stan :) hitttade inget speciellt,hehe :) sedan drog vi hem, båda åt och fixa i ordning sig, sedan drog vi ut , träffa massa, tillexempel becca & Tova :) då vi kom ner till stan hittade tova en kundvagn, a och hon skulle ha tian som va i den så vi leta upp andra kundvagnar , Men då såg vi att nån hade försökt fått ut tian innan oss :S så det satt nåt i vägen, så vi ba, fan & gick vidare. haha . ;) det hände inte så mkt, på kvällen vid typ 11 halv 12 gick jag med Fanny & Johanna hem, och Joel & Erik gick med. haha ! men vid shell maken vid maxi börjde Erik fanny & jag cykla, vi palla inte gå. haha :D så erik skjutsa fanny, och jag säger ba, HAHA ! en onyckter som skjutsas, haha :D men det gick faktist ganska bra, vid säng jätten så drog erik & fanny cykla tbx till johanna som på väg hem :) & jag cyklade hemåt, då jag kom hem funkade inte hem telefonen och inte internet, jag fick panik :S skulle ju ringa mamma & jag va verkligen TVUNGEN att sitta vid datan, men men, jag gick och la mig med ipoden i öronen & somande, så då jag vaknade låg ipoden död brevid mig :P och kl va typ 2, Haha & jag typ somna halv 1, men men ;) jag vaknade vid 10 i dag, och just nu är kl 10 i 11 och jag hade tänk att ringa & väcka tony för jag vill till stranden ;) men men, jag skriver sen !

PUSS

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "