torsdag 24 juli 2008

Haha, fett kort inlägg i går kväll, men hade inte tid, haha . men i går va jag som sagt på winnerbäck ett tag, sen drog jag ut där i från och träffa massa, och i dag skulle jag på tofta, men jag har inte mått så bra, så jag sov länge och sket i det. men jag har legat och steekt på min baksida i stället, så sjukt jävla varmt och sköönt, och nu så chilla jag bara hemma, har verkligen ingenting att göra, men det är fett skönt:) i kväll tror jag att jag skall va med Lowisa & Daniel, skall laga mat hos lowisa och chilla, och i dag har änltligen dom flesta problemen löst sig, jag & Helena är på rätt spår igen ! och allt känns så bra mkt bättre , jag älskar förändringar ! :D

nu skall jag duscha, skriver kasnke sen, PUSS !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "