onsdag 30 juli 2008

jaha jaa

palla hade skrivit ett as lång inlägg och det gick bort :/ fick cp :/ men men, idag har jag varit med helena ronja mysko axel & så träffa vi hampus cim jonas rebecca tova , och massor av fler,
men men, axel mysko helena & jag va vid nån ruin , och axel & mysko klättra in, de gick as bra, sen skulle helena testa & jag , men det gjorde ju as ont i våra fötter , för vi ahde tuna tyg skor och dom hade ju typ värst biff skorna haha, så helena låna simons skor och klättra in, sen var det min tur, men jag banga, så simon fick tillbaka skorna och sen gick jag till stora torget för jag sa till hampus att jag var där, haha , så jag gick dit och träffa han, men inget hände så jag beslött mitt föt att gå upp till öster med honom, men halv vägs möte hampus emil & dom, så han sa att han skulle gå med dom till hamnen , men jag vill inte så jag satt mig ner på nån trapp & vänta på helena & dom, då dom äntligen kom cyklade jag & helena hem, och just nu sitter jag här i sängen och tar det lugnt, våra gäster från småland kom med båten i natt, och snälla rara nån , jag tål dom inte, ursäkta men dom är jätte jätte jobbiga, haha ! det är en kille som typ är 13 år som beter sig som 7 :S skojjar inte alltså, och jag orkar inte med dom, haha
men men får hoppas jag överlever, nu skall jag se film sen sova,

PUSS

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "