måndag 2 juni 2008

vatten krig

jag ahr blivit så sjut dålig på att skriva blogg, jag vet ...

men så här ligger det till, det är mååndag kväll, kl är 20:57 och jag kom precis hem, har varit och sett Emmas fotbolls match, mot p18,AIK vann . va där med Helena, men vi träffa Emil och Hampus där, och efter match drog vi till Sibylla, hampus och emil åt, och det va så här, jag " råka " slänga lite vatten på Emil, och då blev han sur, och tog en hel vatten flaska och typ spruta över mig, blev as blött, FUCK HAMPUS SOM GICK OCH FYLLDE PÅ VATTEN FLASKAN, och fuck Emil som gav igen . men okej, förlåt emil... haha

i morgon är det vanlig skoldag, gaanska chill asså . efter skolan blir det plugg på matte, har prov, tråk som fan ! men ajja, snart sommar lov. kan ju bara säga att jag lääängtar som fan !

men ha det bra alla (:

PUSS !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "