onsdag 4 juni 2008

skooolan

ja just nu sitter jag is kolan och dryygar i bilblioteket, sitter och skriver här, glider runt på pea och smsar, om 30 minuter börjar min lektion , skall ha so, vi skall se film, fett chill, sen vid halv 4 slutar jag, fett tråk att jag ahr suttit i skolan i dag, det har varit fett fint väder ute, jag vill sooola , palla sitta inne haha. men vi har haft fett chill ketioner i dag, har mest hafr hålor ohc långa raster. i morgon är det studenten, sååå sjukt kul ! :) min syster elin tar studenten, skall bli kul att se henne , skall äta student middag i morgon , och efter skall jag ut med Lowisa och helena typ, skall träffa Anders och dom, skall bli trevligt :)

i dag skall jag bara chill, chilla som fan ! men ha det bra alla läsare :)

PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "