tisdag 10 juni 2008

.

nu är jag fruuuktasvärt dålig på at blogga, jag vet :s men nu i sommar kommer det nog inte bli så mkt, man sitter ju inte speciellt mkt vid datorn då, men i dag ahr jag bara chilla, skulle va vid paviljongsplan vid 10 , och innnan det hämta jag upp anna så åkte vi ner på moppen , (inte min moppe) .. och sen där nere så delas vi in i grupper och så chilla vi och spela kubb och massa me klassen :) fett myysigt, det är ju typ det sista vi gör tsm nu innan sommaren :/ kommer fan saknar dom. men tur att vi har ett år kvar tillsammans, och juust nu kom jag precis hem från lowisa, vi har varit i hennes stall, vi har köpt godis,ja vi ha gjort masssoor helt enkelt, men det är chill. :) och fett sköönt att bara glida runt .. nu snart skall jag äta. men skriver kasnke mer sen om jag orkar, tahhaha
och glöm inte ,
SVERIGE SPELAR I KVÄLL , MÅSTE KOLLAS IN ! :)

men ha det bra, PUSS !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "