lördag 31 maj 2008

lööördagkväll

ja, vi börjar med fredagen vi var nere vid stranpromenaden med massa, ja verkligen massaaa ! vid halv 12 dog jag och helena till södervärn med Anders och Tom, Anders skulle emd bussen ochs en cyklade jag hem och såg film. just nu sitterjag hos John, med Rasmus Martin Anders och helena & alexandra, dom ser film, och jag sitter vid johns dator :) gaaanska trevligt faktist :) vi har varit i träkumla och bada, elr jag och Alexandra . Anders skulle men han banga, fuck han ! haha, vi cykla ut på 3 cyklar, det tog lång tid , men ajja... hem gick det i allafall lite snabbare i allafall ;)
skall väl ner och Joina dom lite nu .. dom sitter och ser en kass film, men ajja, skriver nog i morgon eller ngt,
puss alla söta blogg läsare :)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "