söndag 8 juni 2008

igår,idag

igår va jag med Lowisa, riktigt trevligt, vi va vid cross banan och kolla lite cross, efter det åkte vi ut till hennes stall, skit mysigt, tog in lite hästar och så , sen åkte vi hem till henne och fixa i ordning oss och åt, vi grilla med hennes familj och grannar. och på kvällen va vi nere vid strandpromenaden , va mest med rebecca och Denise, och vi träffa även AxeL lukas och wall. och mååånga fler, sedan åkte vi och träffa Anders Helena alexandra och rasmus, fett chill, vid kvart i ett var jag och lowisa hemma (:

idag har jag varit vid gnivärd och badat och solat med pappa Elin och Tony, Marica och ronnie kom även dit, har fått jätte mycket färg,mest på ryggen och i ansiktet (:

just nu skall vi börjar grilla. gott gott :)
och det är baa 2 fett chillla dagar i skolan, skall bli sköönt :)
skriver nog inte sen, men ajja, ha det bra (:
PUSS

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "