söndag 15 juni 2008

OSKARS TEENS, lowisa & emma

nu fick det bli ett söt inlägg, ja MC dagarna är över, våra mc vänner har åkt hem, men nästa år ses vi igen, kommer sakna Oskar mest för att jag är hans TEEN ! och så tjejerna Denise och Emma. men men.. har haft grymt kul ! :)


men nu lämnar vi mc snacket,i dag har jag varit med Lowisa :) vi va förbi cross banan :) och sen har vi mest glidit runt på moppen, vi satt oss och åt pizza och satt och garva som fan i tallunden, riktigt trevligt faktist :) och sen åkte vi runt lite till, var hemma runt 8 :)

och nu har jag mest chilla, lagt upp lite bilder från skolavslutningen på Pea, KOLLA IN ! orkar inte lägg upp alla här. men men, (: nu är kl 00:21 och jag är trött ! så SOVGOTT :)


( ni som skall till fårö på midsommar, SKRIV)
TODAYS OUTFIT

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "