tisdag 3 juni 2008

stan , ny mobil, skolan,

jaa, mkt har hänt i dag, gixk till skolan, det va fett chill ! (:
hade matte no språk oh sy slöjd, slött kl 1, då drog jag ner till stan, jag gick ner dit, och på stan möte jag mamma och hasse, vi gick och kolla lite, har kolla på en fett fin tunika på Veromoda och ett par shorts på HM, skall köpa det ngn dag haha :)
och sedan kom helena ner på stan, då gick vi alla och kola på en mobil,
jag ahr köpt en Nokia, en tillfällig mobil, som jag skall ha bara ett tag , för jag skall köpa nen annan då jag har råd, haha ! och efter stan åkte vi och handla på maaxi :)
och just nu ahr jag precis ätit korvstoganoff och ris, och nu skall jag ut och gå med emma (: skriver mer sen, PUSSHEJ !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "