torsdag 1 maj 2008

igår var det VALBORG !

kvällen blev lyckad, :)
fört åt alexandra helena och emma hos mig, vi åt hamburgare, gott och mysigt:) vid 7 åkte vi och möte Lovisa, LMJ at pea:) vi drog til adam och dom som satt ngn stanns och dryga haha, sen drog vi mot stan, vi va på öster och massa, träffa simon albin och emil som satt och åt på ngn resturange, haha :D vi träffa massa kul folk alltså, vid 11 kände jag och Lovisa att det var dags att gå hem, vi frös, och det typ regna :S på vägen hem träffa vi masssaaa folk, haha. vi satt ocg prata med Sammi vid ngn shell mak :p haha, sen gick vi hem åt :) jag kvar hemma kvart över 12, och då var jag mer än död, haha, och jag har skavsår över hela fötterna, vet inte vf, haha :D

Kvällen var kul och lyckad, haha

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "