tisdag 6 maj 2008

<3


sen du och jag blev bästisar har allt blivit så mycket enklare , du och verkligen ställt upp varje dag, och jag är så sjukt glad att det finns nån man kan luta sig tillbaka på , och bara kunna sitta och prata ut, du skall veta, jag älskar dig och jag kommer aldrig släppa taget om dej. Om du skulle lämna mig nu, skulle jag sjunka ner i skiten och allt skulle bli piss . du skall veta varje gång jag möter dej i skolan, ute, ja var som hellst , då skiner jag upp som en sol, och varje gång du slänger din armar om mig och håller om mig så vet jag att det kommer vara du och jag livet ut ! Jag tänker aldrig ta ett steg utan att jag vet att du tar det med mig , för det är tillsammans med dej som jag mår som bäst, och det är tillsammans med dej som jag har allra roligast och det är tillsammans med dej jag kan gråta ut och det är tillsammans med dej som jag bara kan va mig själv, och göra precis vad jag vill ! och ingen kommer nånsin , verkligen nånsin förstå vad du och jag har gått igenom tillsammans , alla minnen är så sjukt bäst!

jag älskar dig min andrahalva och min allra bästavän Helena !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "