lördag 3 maj 2008

lördag kväll

hejsaan alla glada :)

ikväll har jag varit med massa kul folk :) vi satt och grilla, men sen komma massa fjortisar och sabba vår kväll, haha, Snuten kom dit och vi drog haha, gick mot stan och chilla där, vid halv 11 drog Lovisa Emma jag och hampus hem till Emma och prata med hennes mamma :D haha , dom skulle på krogen så vi va barnvakt till emmas småsyskon, men dom sov ju xD haha
runt 12 drog jag och lovisa hem till mig och nu sitter vi här :)
i morgon skall vi upp tidigt för hon skall med båten, tråkigt att hon åker :/

i morgon skall jag va med Helena, vi skall se film Med Robert och Daniel , eller jag skall va med om jag hinner, måste plugga :/

skriver mer i morgoooon,
pusshej och sovgott :)

/ Emma och Lovisa ! :)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "