måndag 19 maj 2008

bästa dagen på länge?

allt är på plats igen, äntligen kan allt bli som vanligt igen, Helena är hemma igen !
idag har hon och jag lekt, hur mysigt som hellst, möte upp henne vid Singan, och vi köpte godis och sen gick va och satt oss på nån mysig gräsplatt, hur mysigt so hellst, skönt att bara få vara med henne lite. kändes som det var jätte längesen, men kanske inte. vi hade i allafall mycket att prata om. det är alltid lika sköönt att prata med henne.. vi hade det varmt och mysigt. :)


var förbi fritidsgården ikväll, på lördag åker jag och cafegruppen till Norrköping, skall faktist bli riktigt kul , eller det skall bli kul att åka i väg lite, men tråkigt att inte jocke skall med :/

just nu ser jag lite tv.. och skall plugga lite, och sen sova !

ha det bra alla glad (:

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "