fredag 2 maj 2008

..

igår var det en mycket trevlig kväll,

först på dagen åkte Emma och jag ner till Almedalen, vi skulle sätta oss och mysa och ta det lungt, där möta vi Amanda H, Rebecca B och Fanny B <3,´vi satt oss och prata med som, mycket trevligt, sen kom Hampus Henke och massa andra, tillexempel, pontus ,Mattson, Fannie, Erika ja massooor ! det va super trevligt :) vid 6 åkte jag och emma hem till henne och åt grillat, mkt gott :) sedan drog hon jag Helena och becca tillbak till stan, vi satt oss på strand promenaden med rebecca Amanda och massa, vi gled mest runt på stan hela kvällen, nån gång runt 11 va vi vis öster då satt jag och Josse, JNN at pea , och sa att vi skulle inskaffa ett nytt mode, Mjukis byxor med stora tröjor. vi skulle ha lika dana kläder varja dag fast olika färger, tillexempel röd på ,åndag svart på tisdagen, ja det låter konstigt men vi hade så grymt kul , haha :)
och nu hade jag tänkt att skriva alla som jag kmr ihåg från dagen ,
Rebecca Amanda Emma helena Fannie Erika Fanny josse Josse beier josef adam hampus becca mysko axel Erka Love Agge Sammi Mattson erik pontus fredrik simon Johan felicia Hanna Cristian Filip ,jaa och maaasssoor mer, det var massor av folk ute, haha :D ( pallar inte skriva mer )

i dag skall jag Emma och Helena gå på stan :) vi får se vad som händer i kväll,

pusshejj :)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "