torsdag 10 april 2008

torsdag eftermiddag.

kl är 15:58 och jag sitter i min säng med datan i knät. jag måste verkligen bara säga, det är underbart skönt att att ha en laptop ! alla borde ha det, man kan va varsom hellst med datan, jätte skönt ! men från datan till något annat viktigt, utvecklings samtalet väntar... ajsing asså ;) haha. tror faktist att det kommer gå bra. jag är ju SÅ duktig i skolan... och efter det väntar konfirmationen, skall bli kul att äntligen få träffa Jolin och alla andra, vi skall börja planera hur vår konfirmation skall se ut, jag tycker man skall sjung mycket, hoppas alla andra tycker det med , :)


i morgon är det äntligen fredag och världensbästa emma fyller år. jag och helena skall hem till henne efter skolan och äta tårta i morgon ! sedan på kvällen skall vi hitta på något kul , med massa, som jag inte orkar skriva . skall bli riktigt kul !
och alla, glöm inte gratta emma i morgon ! :)
nu skall jg hem till pappsen och äta lite och träffa han, och sedan iväg till skolan, önska mejj lycka till. och glöm inte gratta Emma i morogn, 14 år .
/ e <3

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "