fredag 18 april 2008

fredagfredag

ikväll har jag varit med Lowisa, vi gick införbi puma, det va riktigt drygt , så vi beslött oss för att dra till donken, efter donken träffa vi, Lukas och Wallen (:
vi träffa bara dom lite snabbt . sedan drog jag och Lowisa tbx till puma, för dom skulle dra till Erka. men väl på puma satt jag och Lowisa bara och prata , riktigt skönt faktist, vi skojja runt lite med farre också, och i morgon åker Emma på fotbolls sak och kmr hem på söndag,:/ tråkigt att hon åkte, men som tur var har jag helena, skall va med Henne hela dan i morgon, och ja vi får se vad som händer. skall kanske till Adam, där hampus och han sitter och Lanar. själv hoppas jag på ngt roligare, men okejj. adam och hampus är kul :)
nu skall jag ta och se film.

klockan är 00:07 och jag säger, GOD NATT !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "