tisdag 15 april 2008

tisdag förmiddag

idag orkade jag verkligen inte med skolan, har sovit as dåligt i natt, vet inte varför, men jag beslött att jag i allafall skulle stanna hemma från skolan i morse. det var skönt att ligga kvar i sängen och bara ta det lungt. idag skall jag nog bara ta det lungt, skall se lite film och så. och i käll har jag lovat Helena att jag skall träffa henne, hon och jag hade AS kul i går vid hamnen, vi va vid Kallis . vi satt bara och myste och kolla på solnedgången och bara tog det lungt. riktigt skönt att bara umgås med henne, vi gick även förbi Olerys ( eller hur de tnu stavas ) . vi gick aldrig in vi stod utför och kolla i typ 5 min sen så blev vi hämtade av Mamma , vi åkte hem och såg Alvin och Gänget. haha. har typ sett den 5 gånger nu haha.

" idag kommer din dag överaska dig totalt. din kärlek kommer höra av sig till dig, och alla problem kommerbli lösta, din dag kommer bli bra " så stod det i mitt horskop , ja jag får verkligen hoppas att allt blir bra, för en sak är säker, jag saknar allt det gammla. då det var du och jag som var bästavänner , då jag var ditt första handsval , Alltid. jag vill inte ha det så som det är nu, att jag hela tiden är dit andrahandsval och vi prata aldrig nästan, och om vi gör det så blir allt bara fel, så ja jag hoppas verkligen på det bästa idag !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "