onsdag 23 april 2008

HHH

imorse när jag kom ut till min cykel såg jag att jag hade fått punka :S jaha täkte jag, och jag skulle lixom till Roxy , inte till skolan, som tur var kunde jag åka med mamma, tur det ! på roxy såg vi filmen STARDUST, den var konstig :P men ganka bra ändå.. :) när vi kom tillbaka till skolan åt vi och sedan satt vi oss i solen, jättteee sköönt väder ute ! och sedn hade vi matte, so och språk, dagen har gått snabbt :) och då jag kom hem så hjälpte jag min syster med att fixa vår hängmatte, den var super skön ! där lär jag ligga och steka i sommar, för jag har planera att bli neger brun i sommar, och fyyyfan om det blir lika dålig väder som förra sommaren.

ikväll skall jag träffa Helena :) (som vanligt) <3 :)
vi måste gå in förbi puma idag för adam skall ha sin väska som han glömde igår .
OCH MIN MOBIL LÄMNADE MIG IGÅR :/ DEN BARA DOG LIXOM :S :/
men som tur var fick jag låna jockes gammla, fett snällt ! :) för jag klarar mig verkligen inte utan mobil ! mobilen är mitt life haha

nu skall jag fixa mat med Elin, pusshejj :)


och jag skall bara förklara för er alla att hampus är bbääääst !

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "