söndag 20 april 2008

.

igår, lördag skrev jag ingenting för jag kom hem ganska sent och mamma hade datan med sig till sin kurs, tråkigt, men igår va jag på stan ovh köpte ett par nya skor, vita ballerina, jätte söta , från H, 98 kr ! och sedan köpe jag ett par shorts från HM också, dom kostade också 98 kr, skit bra ! sedan runt 2 cyklade jag och Helena ut till Fridhem dä Adam bor, Hampus och han lanade, :) vi gjorde inte så mkt, vi satt lite vid datorerna, såg film och så, runt halv 11 drog vi in mot stan, Hampus och Adam givk med oss en bit in, inte långt men ajja, när jag och helena kom till stan drog vi till statoill och köpte godis :) :) , vi ringde folk, tillexempel Lukas som var ute med Wallen, vi ringde hampus oh sa att vi var i stan, och vi ringde Emma, som inte svarade :/ sedan runt 12 nångång cyklade vi hemåt, jag la mig på soffan och såg ngn film till 1, och då smsar Hampus mej. han ville att jag skulle cykla ut till dom igen, men jag sa nej, kl va halv 2, och det är långt och kallt. så jag beslött mig för att gå och lägga mig.

och i dag har jag inte hunnit gjort så mkt, jag har ätit frukost, ringt emma, och duschat, Idag skall jag va med Helena :) jag har inte en anning om vad vi skall göra, men vi hittar säkert på något, :)

skriver nog mer sen, (: pusshej

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "