söndag 27 april 2008

söööndag

helgen har varit super bra :)
i går så va jag med helena och emma :) vi va på först på Ica maxi, och köpte godis, efter det så skulle vi till säve, för där spela några street hockey, och asså, då vi var på väg dit så cyklade vi ganska snabbt :P och jag min tröga fan fatta inte att helena svängde hger så jag fortsätter rakt fram och kör rätt in helena bak däck. Emma flööööög av bakethållaren , vi låg verkligen och as garvade, låter as tråkigt, men fyyfan vad vi skratta, :D efter vi hade sett street hockey drog helena och jag med Danne och Robert hem till Danne och såg film, och vid 12 åkte vi hem :)

och i morse då jag vaknade så drog jag direkt på konfirmation, :)
vi planerade själva " konfirmationen " ganska kul faktist :)
Jolin Gardell,Emma Annas, Julia nilsson och jag skall sjunga, Jeff Buckley- Hallelujah
Det kmr bli as bra :)

just nu har jag precis plugga, skall bort till emma ett tag tror jag

så vi hörs alla bloggläsare ;)

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
" ett smak prov på ett brunetts heta liv "